• ArabicEnglishGermanPersian
  • | ورود اعضا
  • | ثبت نام رایگان

ماهنامه  صنایع  چاپ و بسته بندی در ادامه سلسله گفتگو های خود پیرامون سی امین دوره نمایشگاه صنعت چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته، این بار به گفتگو با آقای هاشم احمدی مدیر عامل گروه صنعتی افق قطعات آسیا پرداخته است. آقای احمدی در این گفتگو به ارزیابی سی امین دوره نمایشگاه صنعت چاپ و نقش آن در بهبود فضای کسب و کار پرداخته که مشروح آن را در ادامه می‌خوانیم: من هاشم احمدی هستم مدیر عامل شرکت افق قطعات آسیا با سابقه 35 سال فعالیت در صنعت چاپ. به نظرم نمایشگاه این دوره نسبت دوره های قبل خیلی بهتر بود و از نظر کیفی پیشرفت های خوبی داشت. مجموعه ما در حدود هفده بار در نمایشگاه های مختلف حضور فعال داشته اما می‌توانم بگویم این نمایشگاه اخیر نسبت به دوره‌های گذشته از پتانسیل بالاتری برخوردار بود و آن انتظاراتی که ما داشتیم برای ارتباط هرچه بهتر با مشتریان و مخاطبان را کاملا برآورده کرد. ایشان در ادامه سخنان خود نقش نمایشگاه ها و رویداد های مشابه را در رونق تولید و کسب و کار بسیار مهم ارزیابی کردند و افزودند: شیوع ویروس کرونا آسیب جدی به صنایع مختلف منجمله مجموعه ما وارد کرده بود. در حدود دو سال بود که بخش عمده ای ازمشتریان خود را از دست داده بودیم و ارتباطات کاری ما به حداقل رسیده بود اما اکنون شرایط بهتر شده و از طریق همین نمایشگاه ها و کانال های دیگر مجددا با مشتریان خودمان در بخش خصوصی و نهادهای دولتی ارتباط برقرار کردیم و همکاری ها جریان دارد. وی در ادامه گفت: بطور کلی نمایشگاه ها محل بروز خلاقیت هستند، هر شرکت و تولید کننده دستاوردها و تولیدات خود را در طول سال در آنجا به مشتریان عرضه می‌کند و از آن بهره می‌برد. به گفته احمدی یکی دیگر از ویژگی های مثبت نمایشگاه دید و بازدید فعالان صنف با مشتریان بصورت رو در رو و از نزدیک است. وی معتقد است به دلیل اینکه در طول سال ارتباطات حضوری با مشتریان کم‌تر است و بیشتر همکاری ها به شکل آنلاین یا تلفنی صورت می‌گیرد، همین دیدارهای چهره به چهره عامل مهمی در رقم زدن همکاری ها و اتفاقات تازه است. احمدی در خصوص فعالیت صادراتی گروه صنعتی افق قطعات آسیا نیز اظهار داشت: ما در عرصه صادرات هم حضور داریم و به کشورهایی نظیر افغانستان،ترکمنستان، ترکیه و عراق کالا صادر می‌کنیم و همیشه هم با غرور محصولات مان را که تولید ملی خودمان است به طرف خارجی معرفی کردیم، زیرا از کیفیت بالای تولیدات خود اطمینان داریم و آنها را به لحاظ کیفی برابر با محصولات  تولیدکنندگان اروپایی می‌دانیم. وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه هم با بخش عمده ای از مشتریان خارجی خود دیدار داشتیم و تولیدات جدیدمان را به آنها معرفی کردیم که بسیاری از آنها مورد پسند طرف خارجی قرار گرفت.

پست مرتبط

نظر خود را بگذارید